اهمیت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برندینگ

weblog-image

اهمیت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برندینگ

رواشناسی رنگ شاخه‌ای از روانشناسی است که هدف آن نشان دادن تاثیر رنگ ها بر تصمیم‌گیری‌های روزانه است مانند روانشناسی شکل 

رنگ‌ها دارای قدرت هستند. شما می‌توانید از قدرت رنگ‌ها در برند سازی خود یا کسب‌وکار استفاده کنید.

لوگو و هویت بصری یک برند شامل چندین نشانگر تصویری مانند شکل‌ها، نمادها، شماره و کلمات است. اما جزء بصری اصلی که مردم بیشتر از همه به خاطر می‌سپارند، رنگ است. در حقیقت، رنگ شناخت برند را تا ۸۰٪ افزایش می‌دهد.

1403/01/08

62 مشاهده

دسته بندی مطالب

برچسب ها

ارسال نظر


نظرات مشتریان
image
عزیزیان

عالی